Don’t worry about the future, forget about the past

Hej hopp lingon snopp! Den här veckan känns ändå taggad hittills! Har ovanligt mkt planerat, haha mitt schema ser ut något sånt här:

Måndag (idag) - Jobb, sen har jag och Maria bokat tågbiljetter så vi ska fara och hälsa på Angelica på Gotland den 18mars!:)
Tisdag - Ska fara till Maria och fixa biljetter till buss och färjan
Onsdag - Bowling with the workcrew
Torsdag - Don't know yet 
Fredag - Förhoppningsvis utgång med min kära vän Sofia
Lördag - Ska vila ögonen på mina älsklingsgrabbar i EMD på Melodifestivalen i Leksand, framför tvn förstås men ändå. 
Söndag - Don't know yet


Kommentarer
Postat av: Frida

Tjena bruden! Måste bara fråga om det är din katt som Fredde brukar konversera med här ute på gatan? Helt sjuk alltså, katten mjauar och Fredde mjauar tillbaka och katten svarar med ett mjau och Fredde mjauar etc etc det måste vara du som har lärt den att prata=P!!

2009-02-16 @ 20:45:17
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0