Update from hell

3 saker att höra eller tänka på..

Nr.1
- Idag när jag var och hämtade lite öl så höll nåt så förjävligt på hända, jag gick med två kassar då, en i varje hand, båda innehöll glasflaskor. Jag går, och går, och går, när jag plötsligt hittar en osynlig jävla isfläck som jag givetvis äventyrar mitt liv på, jag halkar till... håller fortfarande i kassarna men dom åker upp mot Gud.. klirrar som 142 nygjorda syltburkar...jag återfår balansen, kollar mig omkring och givetvis går det folk bakom, orden som kommer fram är "jävlar ååå....." tätt följt av ett ironiskt skratt.. MEN (Tony Irving) inget gick sönder..tack å lov.

Nr.2
- Jag är så sjukt otränad nu att jag gruvar mig till att börja om, men jag och Stina köper gymkort på hälsostudion på fredag, blir nog bra. Sen hade vi spelarmöte med fotbollen idag + träning, jag var närvarande på båda men tränade ej, blev snuskigt sugen tills jag insåg att jag ligger så äckligt mycket efter...måste hitta motivation.

Nr.3 - Sen slutligen, endel människor kan ba trycka upp en rövplugg med 17,5cm radie i röven så långt upp så hela systemet pajjar och tills ringmuskeln blir som en överstekt lökring i lite för mkt margarin....tryck tills det tar stopp, sen våldtrycker ni ungefär en decimeter till..


Plutt-Nina

Bättre hängmatta i parken än hängpattar till marken!

Up yours! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

oooh naked-pose ME LIKE moahhaha, KUNG blogg min är ju blek i jämförelse! Träning på Lördag?! Då kan vi ut och sladda lite innan. Fredde suckade när jag berättade att jag sladdat (jag sa inte att det var en liten sladdning), "va fan Frida, du varvade ju sönder BMW:n förra vintern också" hahahha!

2009-02-05 @ 12:11:11
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0