Swingfly - Touch and go

Hej bylt, lingonsylt! Tänkte vara riktigt tydlig och säga att jag har INTE fått sparken från mitt jobb som endel uppfattade det som, jag måste gå pga varslingen och det gör jag den 18mars då jag också kilar iväg till Gotland med Maria för att träffa våran kära Jelic och hennes rumspaaaal Julle.
 
Har iaf jobbat idag, sen for jag och Stina och tränade, skönt skönt. Just nu står jag i duschen och ska snart sova...(om ni inte förstod att det där var en stor tjock lögn så skulle ni inte känna igen en lögn om den komme och bet er i ändtarmen. jag ber om ursäkt för uttrycket, litegrann) Jag sitter ju givetvis vid fläskburken och skriver... ska snart på konsum en sväng sen lägga mig framför en film, och jag ska upp NEVER'O CLOCK i morrn för jag har freakin' helg nu! Men det är inte så hemskt mycket att glädjas åt när alla skolungdomar får sportlov nu och jag måste jobba...



Imorgon ska jag försöka sova ut, sen ska jag upp till stan och äta middag med mina flickvänner Soffe & Sandra (ja, flickvänner...dom vågar tyvärr inte visa våran kärlek öppet än) Sen ska vi nog hem till Soffe och se Lets Dance och bara ta det lugnt!


Samtliga uttryck och påståenden är skrivna av en utmattad, hungrig och
sliten krigare. Så ha överseende...Lev å må!


Kommentarer
Postat av: www.niarbaraavundsjuka.blogg.se

Hej ninie! kom och häng med oss nu när vi får lov och allt! hör av dig när du vill haka på, any time ;) vi lär göra något typ varje dag i veckan så!

2009-02-26 @ 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0