Skjut mig i huvet och lägg mig i kistan

Fick veta iförrgår att SQS varslat 28 personer, och eftersom företaget jag jobbar för är uppköpt av dom så blev man ju orolig.. så igår pratade vi lite med chefen och hörde hur detta kommer påverka oss, och han berättade att 3-5 personer kommer att måsta gå... det kändes verkligen som jag skulle få sluta då, för jag är nr.4 så om det åker 3st så klarar jag mig. Och idag fick vi veta säkert, och givetvis är det 4st som åker, så jag snubblar på mållinjen. Roligt... har inte mkt glöd nu till nånting nästan, känns riktigt tungt...börja om från början med ALLT, sen sägs det att finanskrisen ska hålla i sig hela 2009, så jag lär bli en fattig jävel under en längre period...


Kommentarer
Postat av: Malin.

vad tråkigt att höra! :(

2009-02-20 @ 09:09:50
URL: http://malinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0