Nyårslöftet ska återupptas!

Och JAA, Soffe, jag ska bättra mig med mitt nyårslöfte... Hon påpekade starkt i sitt förra inlägg att jag sög angående de där... Var ju tänkt att jag skulle sluta käka godis efter nyårs, funkade i ungefär 12 dagar om jag inte minns helt åt helvete. Sen sprack det, sen sprack det ännu mer, och nu är det som att det aldrig har existerat nåt nyårslöfte.... tyvärr. Men från och med i morgon, då jävlar lovar jag att det inte äts godis lr dylikt för Nina Lundmark. Så, där, nu har jag lovat. (kommer dyka upp många tillfällen då jag önskar jag inte hade lovat men, be strong...) Kommer dock att förtäras alkohol ibland och så men det får man ju räkna med;D

Nu ska jag dra och slå igång en film lr nåt, hade tänkt se The Holiday, men orkar typ inte.. och det går Beck - Skarpt läge ikväll också men den har jag sett så många gånger, senaste igår om jag ska vara helt uppriktig, så det blir att slå igång en annan gammal goding från externa hårddisken.  

I veckan väntar jobb som vanligt numera (känns snuskigt bra å säga "som vanligt", oavsett om det inte inte blir så länge), ingen övertid i veckan, jävligt skönt! ojojoj...

Veckans TO-DO:
- Jag & Stina skulle typ styra upp gymkort
- Fixa Soffes present
- Fixa annat till ferren i helgen
- Låta bli socker och onyttigheter

Finns säkert mer men jag har typ gröt mellan hjärncellerna så det går trögt å tänka..... hursom, ska kila från datorn nu, ha en trevlig kväll, va' gla' å slut gnäll !


Är gode sugen på en utlandsresa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0