Hearts on fire - day

Efter lite googlande så håller jag på Måns och H.E.A.T ikväll i melodifestivalen. Måns för att han är fräsch och H.E.A.T för att dom var king. 

Annars är jag chaufför ikväll åt moder osv, men innan dom ska ha skjuts är tanken att dra upp till stan vid 22:30 tiden och hänga i festivaltältet med ingen mindre än Soffe Lindgren!



I övrigt har jag skit ont i hjärtat fast på andra sidan...lr ah mer exakt beskrivning skulle vara under höger nyckelben...är det någon singel som inte har något speciellt för sig som kan komma hit med motorsågen och ta bort det åt mig så det slipper göra ont? Vore jättesnällt, tack på förhand! Ring inte, kom bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0