Gym, hogachacka hoga hoga hogachacka

Kanske inte har nämnt det förut men jag har iaf äntligen köpt gymkort på Hälsostudion, och i morse for jag till jobbet och hade med mig träningsgrejer för jag hade bestämt att jag och Stina skulle gymma. Sen var hon sjukt trött hela dagen typ, haha så jag blev lite bekväm också, så i bilen in till stan efter jobbet säger jag "Hur gör du?", hon ba "Vet inte, dudå?", jag ba "Asså blev ju som sugen på soffan nu men om du kör så kör jag annars får vi se hur jag gör..", hon ba ".......vi kör!". Så vi körde, kommer nog å ha grymt ont i kroppen i morgon, men kändes riktigt skönt att träna, ska försöka se till att det håller i sig:)

Jag och morsan gjorde upp en deal, hon skottar och dammsugar, och jag hämtar lillsyrran och några på deras träning kl.20:00. Tror moder jord drog nitlotten. Så dit bär det av om ca 5min.

Imorgon ska jag börja jobba halv 5, rabaribaroba!

Åååååh världens sämsta grej måste jag också nämna, Angelica skulle kila in på Sailor Steve's Tattoo och Piercing studio på Gotland och boka tid åt både henne och mig. Men dom hade ingen ledig tid när jag och Marit ska ner.... så himla typiskt...=(


Saknar min kära klass!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

King att du har joinat på hälso! Vi kanske kutar på varandra:) och jo, kika in på min bliggeliblogg! Jag har skuggat karpen och på torsdag blir det färg.

2009-02-24 @ 00:15:23
URL: http://under-tacket.blogspot.com
Postat av: sandra

du blev väl av med jobbet?!?!? huuuuuh?

2009-02-24 @ 10:14:05
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Nina

de är ju en månads uppsägningstid efter varslet :)

2009-02-24 @ 18:09:13
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0