Fridaynight

Dagen började bra, fick skotta fram bilen, sen hade ingen jävel plogat våran gata så jag och morsan fick ju putta på bilen medan lassa varvade sönder den (typ.) Till och med postbilen vänder och skiter i vårat kvarter för han kan inte komma sig fram...

Har just sovit, såååå skönt. Ska hoppa in i duschen nu, sen tajma bussen som går 18:00 mot stan, sen ska jag promenera upp till Moröhöjden i 16 äckliga minusgrader... kill me. På moröhöjden är iaf Maria och Anders, vi ska äntligen åka och bowla=) shit!

I morgon äre ferre för Soffe Lindgren, kommer bli toppen=)


Kommentarer
Postat av: Maria.H

Det är faktiskt moröbacke jag bor på:P hahaha!

2009-02-06 @ 18:36:51
Postat av: Nina

haha sorry marit :] körde 50%-50% och givetvis gissade jag fel.. ;P

2009-02-07 @ 11:58:57
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0