nya rutiner, typ.

Är som dålig på uppdatera men när de händer lite skrivs det också lite..

I fredags var jag sandra och hanna hos Soffe och hade idolmys! I Lördags for jag till Maria på getberget där det vankades fest men jag var nykter och körde lite granna. Men det var kul att se många bekanta ansikten man inte ser så ofta:) Sen igår, söndag...det var en väldigt lugn dag, Ingela och Thomas kom hit så det var bara familj som fikade å umgicks! 

Jag har skaffat mig nya rutiner! En vanlig t.ex. måndag ser ut så här: 06:30-Gym, hem och lägga sig framför tvn, eventuellt ta en tupplur, ringa mormor och småprata lite, datanörda, dega framtill middagen, sen efter middagen är det alltid olika saker som händer, antingen ligger jag verkligen kvar i sängen eller umgås jag! Och ni tänker väl "rutiner? yeah right..." Men då kan jag tala om att förr låg jag faktiskt BARA i sängen med laptopen och nötte Vänner och One Tree Hill så de är en step-up! 

Nu ska jag göra en sen lunch, sen ska jag...hm *kollar schemat*...eeh se tv eller slå igång en film! Lev å må people!


Kommentarer
Postat av: Stina

tjaa=) jadå nog ska vi hinna styra något under dagarna jag är hemma nog!:)

2009-12-08 @ 22:22:13
URL: http://mangocurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0