Men fy fan

Jag är nog Skellefteås mest inaktiva bloggare! Har iaf köpt mina första julklappar idag, känner mig halvnöjd med dom ändå. Har även slickat fast mig i en lyktstolpe, blivit gravid och spottat på en uteliggare..... eller nej förresten, de va det jag drömde om i natt...så innerligt sjukt åt alla håll. Men har bokstavligen frysit my ass off iallafall, 22- igår. Jag dog! Men är nog släkt med Jesus trots allt för även jag uppstod.

Ikväll kommer Fältan hit:) Det är absolut sista avsnittet av Bonde så det ska vi se och umgås! Mycket nöje. Dryga veckan kvar till dagen som börjar på J(ulafton). Har längtat i tre veckor nu så det känns kanoners att det bara är dagar kvar.

Nån lustikurre ringde mig idag på stan, konversationen löd:
(ring ring , dolt nummer)
Jag - Hallå?
P1 - Heej! Hur är det?
Jag - Eh bra, vem är det?
P1 - Robin, vad gör du?
Jag - Hmm, jag gör inte mkt för världen, Robin vem?
P1 - Robin Karlsson
Jag - Eh, jaha är du säker på att du ringt rätt person?
P1 - Jaa, de är väl Nina från Ursviken?
Jag - Joo men jag känner ingen Robin Karlsson, haha
P1 - Jo jag är från Burträsk, vi var barndomskompisar!
Jag - Haha nääe det var vi fan inte!!
P2 - Hej! Vad önskar du dig i julklapp?
Jag - Lugn och ro, *KLICK!*


Dom inne på Åhlens tämligen skrattade åt mig, haha cpskallar!



Morsan kom hem igår med en liten julkasse från Nordic Light, inte pjåkigt med grejer i den! Hade god lust att ta tag i påsen, springa ut i bilen och köra iväg till okänd destination...


Kommentarer
Postat av: Fältan

Du menar att du frös ditt ARrsS OFF ;) :D HAHAhAHAH

2009-12-27 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0