Lördagkväll

Jag drog iväg till Sandra Fält! Och jäsiken så trevlig kvällen blev:) Det är egentligen sjukt hur kul man kan ha genom att sitta och tomtitta på tv och prata! Men det var en bra kväll. Hon har ju ett skratt som heter guda=D Hahaha göttgött!

Om en halvtimme ska jag skjutsa Isabelle på samling till hennes innebandymatch, sen ska jag kila på gymmet, sen kila tillbaks till edda och se lite av matchen. Sen ska vi och Ingela dra omkring lite på stan och därefter åka hem till henne och baka knäck och diverse, familjemys:)


Stjärnan.


Kommentarer
Postat av: Madzor

Jag hoppas du vill hitta på något med oss snart Ninie :D särskilt nu när vi får jullov allihopa och har all tid i världen :)

2009-12-14 @ 12:09:41
Postat av: Fältan

Hihi, Utan dig blire ju inge skratt så...Fyfan Lunkan, You rock!!;) Mer sånna kvällar skare bli serru:D PUSS Babe<3

2009-12-17 @ 16:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0