Hej alla glada!

Om ca 1-2 timmar åker jag till mormor och blir där över jul. Jag kommer att [:räjsa] Rolf till mormor, det är alltså våran fulsöta lilla golf. Och anledningen till varför i hela friden jag ska dra den rullande dödsolyckan 12 mil själv är för att jag ska kunna fara hem nääääääääär jag vill på juldagen. Mycket trevligt så länge jag håller mig på väghelvetet.



Jag ville iallafall bara sticka in ett STORT GOD JUL åt alla! Vi ses när alla fått pengar i plånboken och tjocksockar på fötterna! Lev å må :) 


Kommentarer
Postat av: rosanna

vad är det jag hör ryktas om, jobbar fru nina på coop numera =D?

2009-12-23 @ 16:05:16
URL: http://niarbaraavundsjuka.blogg.se/
Postat av: rosanna

jahaja, vilken vänlig själ du är;) jo det hade jag, riktigt trevlig =) själv då:)? blir det utgång ikväll föresten :)?

2009-12-26 @ 18:27:44
Postat av: Anonym

haha yes i am :D !!

2009-12-27 @ 13:53:13
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0