Dan före explosionday

Nyårs verkar någorlunda i ordning iaf? :) Det ryktas om att vi ska träffas å planera tonight! Har ändå en god känsla.

Jahapp, annars då? Ska hela skellefteå springa på stan idag kan ni ju säga till NU för jag orkar inte trängas... Har lite ärenden ändå och det kunde inte kännas jobbigare.... Träna-Bolaget-Stan å kika om nå eventuellt kläder till i morrn och det är de som tar emot så jävla mkt, för jag kommer liks va fulast på stället, det är jag jämt;P Har inte direkt beställt en klänning för flera hundra... om jag överhuvudtaget skulle få för mig å ha klänning skulle jag nog behöva köra ett tequila-race innan nyårsmiddagen och det kändes väl si så där....!

Igår var jag med Angelica och Belinda, dom var hemma från Oslo och det var faktiskt himla kul å ses! hade mkt catching-up-to-do:)

HUR SOM, jag skriver egentligen bara för att skriva. Men tänkte ta en paus nu så nästa inlägg ramlar troligtvis in typ 2010 lr nåt? rätt behagligt långt bort;P

HAVE A TREVLIG DAY FÖRE EXPLOSIONDAG!



nyårs 2005 =)


Kommentarer
Postat av: elin

oharrejävlar vad längesen:D dom där bilderna måste du skicka sen!!;)

2010-01-03 @ 01:24:10
URL: http://eelinlindahl.blogg.se/
Postat av: lisa

haha klockrena bilder :)

2010-01-04 @ 18:21:52
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0