So-so weekend

Som jag skrivit förut, köpte ju en bil i onsdags, och natten mot lördagen tog nån ut sin ilska eller bara roade sig på min bakruta, när jag kom till bilen på morgon var det ett hål nästan lika stort som en fotboll sen var resten av rutan sprucken ända ut till kanterna. Det är jävligt roligt, och jag måste köpa en ny för drygt 1700:- bara för att någon roat sig på min bekostnad, riktigt roligt!

Igår var jag Soffe och Sandra på matfesten, nyktra. Vi stod och lyssnade på Ständ ut blakk. 3 saker distraherade mig från nöjet...

1. En skäggig man bakom mig sjöng högre än bandet och när han dansade omkring så headbangade han sitt tomteskägg i mitt bakhuvud ett antal gånger.
2. En man som var med 5-6st andra stod framför oss, och vände sig om hela tiden och glodde och försökte "få igång oss", måttligt irriterande och slibbig rackare.
3. Det var 3 kvinnor i sällskapet framför oss som skrek, hoppade runt, osv. Två av kvinnorna ställer sig och hånglar framför oss, och låt mig inte glömma att dom var inte under 40 år. Det var ett sällskap på typ 6st, 3 kvinnor och 3 män, och man kunde nästan inte räkna ut vem som hörde till vem. Jävligt äckligt om du frågar mig. Beter jag mig så där när jag är 40 så stäbba mig i ryggen med en rostig dolk!


Kommentarer
Postat av: Lena

Fy fan, de är tragiskt att man inte får ha sin bil ifred. Häromdagen hände nästan samma sak med mig, när jag kom ut på morgonen hade någon jävel brutit upp mitt tanklock o slangat bilhelvetet.



Kanske så illa att man ska sätta upp övervakningskameror på bilskrället? :P

2009-09-05 @ 01:22:13
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0