Ordjaktsjävlar

Mina t-shirtar har kommit, yeeey!





Ett litet tips åt alla där ute, när ni vaknar på morgonen och slår på tvn börjar ju den oundvikliga zappningen pga dåliga tvprogram...för ditt eget bästa, stanna aldrig på 'Ordjakter' och diverse... Det blev mitt fall i morse! Det var en pyramid med massa bokstäver och man skulle hitta tjejnamn, och jag var så snorigt säker på att jag skulle få pröjs om jag kom fram...Och ja, mycket riktigt hade jag vunnit 10.000:- om jag hade kommit fram men nej, istället ringde jag upp 130:- i hopp om att vinna... SUCK! Gör inte så, far på bio eller ät en god middag istället........


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAH man ringer ALDRIG in till sånt =(

2009-08-21 @ 14:19:28
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0