Öppna plånkan och ro hit stålarna




Dom här 4 blir det TYP, den bruna går ju till höstkollektionen om jag syr på lite fjädrar, den vita passar bra när jag är ute på cykelturer och delar ut jehovasvittnen-blad där det står 'Slutet är nära', den gröna kan jag ha när jag dricker öl och den röda blir perfekt till att råna banker med gott samvete.... Näääääääääääämen...

...Mina personliga favoriter är dom två sista, haha "Made in the 80's" och "Björnligan", tror jag måste råna farbror Joakims kassavalv om jag ska fortsätta köpa allt som är roligt för jag blir många hundringar fattigare nu... lite geeky kanske men jag gillar dom.. Någon som vågar ge respons för mitt sinne för fashion? (HAHA)



Om det mot förmodan skulle vara 75% rea nångång (kommer nog aldrig hända men vore jävligt kul om de gjorde) skulle även några av dom här finnas i min garderob!




Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHA den andra är ju DUUUU :D fyfan vad snygg ;D

2009-08-11 @ 21:17:32
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV: Om du har nåt roligt påhitt varje onsdag så visst ;) och om du inte har jobb vill säga :O

2009-08-12 @ 00:16:39
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0