Jag är numera bilägare!

Okej, nu när jag har köpt bilen måste jag ju avslöja priset. Blev lite fundersam över Sofia och Sandras gissningar, men mest över Sandras för du måste ha kollat upp den! Haha, för i annonsen skulle han ha 3500kr, men då var inte skatten inräknad plus att tillslut fick jag den för 2500kr eftersom jag var tvungen att köpa nya vinterdäck själv. SÅ INGEN VANN! Mohahaha, men jag kan bjuda Sofia på ett glas gott och Sandra, du får INGENTING, haha för de var din andra gissning;)

Så här ser den ut utanpå..

och så här inuti...(ingen lamborghini direkt men fullt värt 2500)
Vill egentligen styla om den lite och klä sätena och byta ratt men ingenting passar ju till blåfärgen som är i så jag är screwed anyway!


OCH JA, tärningarna sitter kvar! HAhaa så man kan nästan ta mig för en rägger!

Kommentarer
Postat av: e

nä alltså, du var fan den segaste jag varit med om ! =) jamen det tycker jag, vi styr nån fet hemmafest typ? :D

2009-08-27 @ 14:24:06
URL: http://emala.devote.se
Postat av: e

gryyymt ! & ja, det ska jag ha =) det kommer bli kuuung !

2009-08-27 @ 23:20:21
URL: http://emala.devote.se
Postat av: joel norrfors

Vilken räser!!

2009-08-28 @ 14:51:31
Postat av: rosanna

frääääääsig kärra =D

2009-08-28 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0