Grattis sis'

Ingela fyller 23 år idag! Grattis på dig:)

Idag klev jag upp 05:15, började göra mig klar för jobbet, Skulle åka vid 06 tiden. MEN (Tony Irwing) då börja det skruva om i magen och jag började må illa. Prövade äta lite yoghurt men de sat-tyget gjorde bara saken värre. Så idag befinner sig Nina Lundmark i sängen och ser Beck-Vänner-Oth mm. Och för att inte glömma, klockan 21:00 ikväll är det the bachelorette :)

Bloggen är inte så fruktansvärt aktiv nuförtiden, sitter knappt vid datorn. Men när jag slutar jobba blir det nog ändring på det!

Måste iaf berätta att när vi var hos mormor i helgen så var vi ut och fiskade en hel del och då fick jag en fläskig aborre, har aldrig sett nån så stor med blotta ögat, 0,8kg vägde den :)


Som ni ser är det jag på bilden med min fetfirre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0