a little update

Sofia tvingade mig just att uppdatera, är väl officiellt världens sämsta bloggare så förstår inte riktigt men vad gör man inte för barnen.....

Fredag, sista jobbdagen och grillparty på kvällen hos Hanna. Väldigt trevligt, lekar, fina människor och partytält på typ 40 kvadrat! Och på lördagen for jag och Malin och åt på Wok n' roll, hyrde film, for hem till henne och drack vin och bara mös. Igår var jag hos Rosanna och chillade, pratades och spelades spel.

Ikväll har jag varit hos Frida, lekt med Mollie och umgåts. Vi skulle försöka dra ihop några till en runda fotbollsgolf men folk jobbade eller kunde inte fara pga barn osv så vi sparar förhoppningsvis fotbollsgolfen till i morgon på dagen. Så jag, Frida, Fredde och Mollie köpte med oss fika och for istället till Tuvagården där Vera, Tindra, Sofia och Penny var. (fiket var stängt). Ikväll blire Rockband och kanske nån kall hos F&F&M. Mycket trevligt!

Bilder från fredagen -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0