ValleBalle

Igår åkte jag upp till stan på kvällen för att möta upp Sandra, Soffe & Hanna. Vi promma ett tag, var med i presentkort-regnet, fikade och diverse. Regnet var helt galet, det var som att stå inför en flock afrikanska barn och slänga ner en vattenflaska! Det var en kvinna som brann lös, haha satan så arg hon blev när hon blev tryckt över ett gäng cyklar med arslet mot marken. Muttrade "Men herregud!" osv. OKEJ, jag skulle också blivit sne, MEN hon var så tjurig å grinig så det blev bara roligt!



Valborgs idag, HEJ! Blir grillning hos Soffe, sen rundas det av till fest efteråt. Mkt trevligt! Men idag fram till dess har jag fullt upp! Så jag har till och med ställt väckarn på nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0