kvinnomisshandel

Haha så roligt, jag har haft samma antal unika besökare i fyra dagar i rad! Det var ju lite små lustigt. Tror jag har sett 4 olika filmer idag, dock bara filmer jag sett förr.

Sitter nu och ser Beck-Skarpt Läge för typ 20e gången utan överdrift. Kvinnor som blir misshandlade av sina män.. hur ofta provocerar kvinnan fram våldet? I filmen råkar hon värma hans mat så den bara blir ljummen och hon blir slagen och får potatismos i fejjan, cp jävel. Ingen förtjänar ju att bli slagen för någon liten skitgrej man gör eller något man säger i en diskution... sjukt.. i överlag tycker jag inte att tjejen är nå mer värd än killen, dvs. att om tjejen slår killen, varför ska han då inte få slå tillbaka? "Man slår inte tjejer", "Killar slår mkt hårdare"... visst, andra påståendet är oftast sant, men varför ska man slå varann när man kan pussas å kramas iställe=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0