Lossmen

Nu har jag kommit hem från Malin för typ en timme sen, och nu sitter jag och flännar till Extreme Home Makeover. Det är en kvinna och en man som är fosterföräldrar åt fyra barn som förlorat båda sina föräldrar. Pappan dog i en bilolycka men dottern i passagerarsätet överlevde, sen en natt hade det kommit in en man i huset och skjutit mamman och hennes sambo medan barnen såg på. Traumatiskt barndom, huvva. Var tvungen å grina lite.

Nu ska jag packa väskan, städa lite, sen drar jag till mormor. Ska bli skönt och komma dit, blir inte av så ofta som jag önskar det skulle bli. Men man tar väl vara på stunderna lite extra när man inte ses så jätteofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0