215 p.

Bowlingen igår var helt sinnessjuk! Hela kvällen var helt sjuk! haha, först på bowlingen....mitt rekord på en serie är 167, och jag slog det med 188, sen kom den sjukaste serien, den sista serien då jag fick 215 fläskiga poäng! Oh harre! Har aldrig hänt förut  och kommer aldrig hända igen men igår jävlar i mig hände det:)

Sen drog vi hem till Stina, såg tv och körde lite yatzy, och gissa vad, första slaget får jag yatzy, sen behöver jag inte stryka nånting! Sen får Stina det givetvis yatzy också osv också! Och på hemvägen tänkte jag att jomen jag stannar till på Statoil och köper en trisslott, kanske min tur att bli miljonär idag! Men fanskapen sålde inga lotter :(

   

Kommentarer
Postat av: sandra

braaa! spikat då :D

2009-04-06 @ 13:57:35
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: sandra

braa då säger vi så=)

2009-04-06 @ 13:58:14
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0