Världens roligaste grej hände nyss!

Jag och Belinda datanördar ju ikväll, jag har Jockes dator. Han har trådlöst internet på den, eller han kopplar upp på indiernas roter som är bredvid oss. Och de är klart att internet-satan slutar funka när JAG har hans dator för en gångs skull! Sen försöker jag koppla upp mig igen men man måste ange ett lösenord för å kunna ansluta. Då drar jag med mig Belinda och sen går vi över till indierna, knackar på, en kille öppnar. Vi ba "Heey! Do you have wireless connection?", hahaha då börjar han le direkt! Hahahahaha för dom hade ju just gjort rotern lösenordsskyddan så ingen skulle kunna vara inne på deras. Han ba "Yes....? haha", vi ba "Can we have the password?" HAHAHAHA och då gav han oss det, han räddade min kväll! Tack och bock!


Kommentarer
Postat av: Belinda

naaw, våran sötindian:)..eller nästan iaf;)

2008-09-27 @ 23:39:14
URL: http://belica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0