Måndag å de!

Vaknade just av att Per, min arbetsgivare ringde och väckte mig, och då undrar ni där hemma....Får du sova hur länge du vill Nina? Blir int chefen sur? osv osv... och då ska jag tala om att jag får stiga upp precis när jag vill, bara jag hinner göra allt jag ska göra! Så nu sitter jag i köket, Joel står och diskar, Jocke sover och Belinda är å jobbar på.

Blev skit taggad för 10min sen för jag har tisdag idag...sen kom jag på mig själv att de är måndag...fy bluttan...Tänkte ju att One Tree Hill skulle komma idag men de är ju i morrn!

Hör här, det är en indier som bor här i trapphuset, och han är tydligen så tung att han har suttit sönder två stolar och legat/haft sönder sin säng. Stolsbenen pekar utåt, och plankorna under resårmadrassen har knäckts.....BRA JOBBAT!

Sen vet jag inte om jag har berättat det, jag tror inte det.... men i lördags då Jag, Belinda, Angelica & Evelina skulle jobba tillsammans för att kika runt på alla områden så fick vi parkeringsböter! HAHAha tyckte det va roligt! och P-vakten var en stor dam with NO MERCY!

Igårkväll försökte Joel & Jocke få mig att sova på balkongen lr med tavlan som är ovanför min säng, och anledningen till varför jag överhuvudtaget skulle bli straffad är för att jag har skaffat mig en dålig vana.... jag säger "pent" lite för ofta. Det stör samtliga, även mig själv! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0