Imorgon - Stockholm, Söndag - Kroatien

SÅååååå, Imorgon 09:28 går mitt tåg från Oslo till Stockholm. Kan bli GODE läskigt och tråkigt att åka tåg i 6 timmar själv, hade tänkt ta med mig en bok först, tanken var att boken skulle få mig riktigt trött och uttråkad så jag sov bort några timmar, men nu är det musik som kommer bära mig till Arlanda.

Sitter å webbar med Sandra och Soffe, och Rebecka sitter visst på golvet? hahaha jasi=) Roligt å se dom små fejsen=) Saknar dom! Vet som inte vad jag ska skriva. Bloggen tar ju då en fetpaus tills typ den 15esept tror jag. När jag kommer hem så kommer Belinda, Joel och Jocke vänta på mig här i lägenheten, vad pluttigt=)

Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle lägga ut den här bilden, men jag kände liksom lite för det! Det är från Studentkvällen, Jaa jag var inte chaffis. Jag och Rosanna osv var på Max en snabbis JUST efter jag blev utslängd från S8, jag hade lite sprit med mig in...wops. (Egentligen gick jag ut själv som jag brukar säga, men läsare gillar tydligen dramatik). Blåmärket på högerarmen var från dörrvakten på station 8, han var tvungen att stånga ut mig....(fotbollsmatch.


Ha det bra i Sverige och Norge nu, för jag sticker lite längre bort! Kroatien. Kommer väl vara tokblek när jag kommer hem också men ah bajs, hoppas man får lite color!=)

SAKNAR ER MINA SMÅ VÄNNER!!<3


Kanske skriver nån rad imorgon innan jag far...

Kommentarer
Postat av: sandra

åh :'( kom hem

2008-09-06 @ 11:57:32
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Linda

Jorå helt okej med pengar faktiskt :) men du lär ju tjäna pengar i norge ;) vad gör man på oslo apartments? och gud så skönt med en vecka utomlands,sol och bad eller? =)



haha typ!!

2008-09-06 @ 18:32:22
URL: http://lindascookies.blogg.se/
Postat av: eilert

älskar bilden<3 haha sjukt klockren:D

2008-09-09 @ 01:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0