Can a textmessage change your life?

När så många blev besvärade av mitt One Tree Hill inlägg där jag avslöjade vad som hände, fick jag som dåligt samvete....trots min varning, sorry dudes! Men står det stäng rutan så GÖR DET! haha;) men förlåt iaf :$

Har varit en riktigt fundersam dag idag, mkt skit som dygt upp/vuxit. Mycket problem att ta itu med. Fick några väldigt kloka, välvalda ord inmatade i huvet som gav mig en tankeställare, en bra sådan. Något som gjorde allt en gnutta lättare. Thanks honey=]

FÖR ÖVRIGT, fixade ju Marius det där, så hans Chef ringde för någon timme sen, och det visade sig att vi hade ju träffat Chefen, han var nämligen i trapphuset i söndags och hjälpte Marius osv att flytta ut. Men vi fick en arbetsintervju i morgon! Så vi får se hur det verkar, och om det går bra! Ge mig en stor fet lyckospark i röven så högerskinkan flyger över till England och tar en öl.

Nu ska jag se lite vänner avsnitt tror jag minsann lr kanske oth igen!=] Mors!


Kommentarer
Postat av: sandra

jag ska se avsnittet ikväll, jag längtar :]

haha, nä vågrät. Nja inte riktigt bestämmt =) dudå?

2008-09-03 @ 11:06:38
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0