New job? New tattoo?

Har ALDRIG kutat så mkt i trappor som idag, mjölbagge så satans jobbigt, jag hoppas i smyg på bra kondition och tightare ass! (skadare ju inte?) Efter detta trapplöpande mötte upp Julia idag utanför SAS Radisson, sen gick vi genom hela Karl Johan, och bort till ett litet fik, drack en kopp och pratade om allt som hänt under dessa fyra år som vi knappt sett varandra. Var riktigt roligt å träffa hon! När jag gått upp för alla 8 trappor mot våran lägenhet så står killen som vi väckte i rummet intill igår för att dom inte hade checkat ut! Han frågade om jag kunde öppna dörren till deras gamla lägenhet för att leta sin mobilladdare, Indiern som bodde där inne vägrade visst öppna, HAHAHA. Så vi fixade det men ingen lycka med mobilladdaren, (vi hade typ slängt den när vi städade, men sa naturligtvis ingenting för stämningens skull) Sen stod jag och Belinda och pratade med den unge mannen (lika gammal som mig) Marius som han heter. Pratade lite om vårat jobb och om hans. Kom fram till att vi tjänar råttskit jämfört med hur mkt vi jobbar, och han sa att dom sökte arbetare där han jobbar! Så vi bjöd in han till våran lägenhet för å prata lite (för det var som obekvämt å stå i korridoren), han tog fram ett typ av intresseanmälan-papper som vi fyllde i, sen pratade vi mkt om jobb osv, och att om vi får jobben så skulle vi kanske få bo med han och hans kompis som jobbade på samma jobb. Hans "sambo" träffade vi också igår, han var från Falun. Efter mkt snack frågade han om vi inte ville hänga med å kika på lägenheten där dom bodde och träffa Adam (rumskompisen) lite mer också. (vem skulle följa med en främling som sa så?) -Jo, vi. Vi hängde på, och när vi kom fram till deras lägenhet satt Adam där i kallingar i soffan (klagade inte). Sen gick han och klädde på sig (klagade, men inombords förstås). Satt där och pratade tills den fräschaste kompisen kom in i lägenheten, olala. Efter mkt snack å tv-tittande begav vi oss mot tunnelbanan. Marius skulle prata med sin Chef i morgon och då skulle Chefen ringa och kontakta oss för arbetsintervjuer, pretty fine! Bäst han håller sitt ord den lilla rackarn.

Nu sitter jag vid datorn och klockan närmar sig 03:00, ruskigt odiggat! Ska ju upp å jobba imorgon, men TUR SOM SATAN är att en fetslapp dag väntar imorgon! Har endast en, EN lägenhet att städa! Pustar ut ordentligt över detta! TJOOO,PJUUUH! Börjar få träsmak i röven nu (sitter på golvet) så ska börja avrunda.... 




Har för övrigt TYP kommit hur min nästa tattoo ska vara!=)
Drar ju en vecka till Kroatien på Lördag, men någon
gång efter det kommer jag troligtvis tatuera mig!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha men vadå, mamma & pappa satt ju också i båten :$ klart jag vågar åka då. Hihi =)

Hur blir tatueringen och vart :)?

2008-09-02 @ 10:40:26
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: malin

ojojoj vad jag skrattade när jag läste detta inlägg. du anar inte hur töntig jag måste sett ut, när jag sitter ensam i lägenheten ;P



i alla fall, vad har du funderat på för tattooo? ;D puss :)

2008-09-02 @ 16:29:40
URL: http://malinlinnea.blogg.se/
Postat av: Rorro

flyyyyyyyyyt!

2008-09-02 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0