Q

Mina unika besökare har dubblats EXAKT från antalet igår till idag, soft om kommentarerna också skulle öka!:) men öj!! Vad gör jag vaken nu? Jaaa, de vette fåglarna.

Lite roligt nu, Joel sover, Belinda försöker sova och Jocke sitter å ser nåt på datorn och skrattar högt emellanåt, hahahahahaa busjocke!

Har förövrigt sett one.tree.hill.s06e02 idag, missa det ju förra veckan när jag var borta. Älskar det fortfarande!! men HELVETES SATAN, tur nästa avsnitt kommer imorgon! Q kan ju inte dö för fan...går ju inte...fyfan vad snett....


Kommentarer
Postat av: Moa

Tja NINA :D

Jag har också blogg nu ju :)

Tagga OTH ikväll ;)

2008-09-16 @ 16:47:17
URL: http://moaaawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0