Joels grejs!

Min käre vän Joel har "utmanat" mig! haha så får väl försöka svara!

Fem saker som fanns på din Att-göra lista idag?

1.
Kliva upp och jobba!
2. Samtala med arbetsgivaren på Oslo Apartments
3. Smita iväg i smyg på en arbetsintervju
4. Hitta Centralstationen så jag vet vars jag ska på lördag
5. Hämta Belindas börs hos Ashkan


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 9år, gick i 3c på Ursviksskolan. Ska sanningen fram så var jag faktiskt kär i Joel under just det året, hahahaha, jaja, annars hängde jag mkt med Maria Hahn och gjorde massa bus:)

Ställen du bott på?
6 olika hus/radhus i Ursviken, kort och gott. Och är bosatt i Oslo nu fram till obestämd tid.

Fem saker du skulle vilja göra om du var biljonär?
Jag skulle första skrika! Sen har jag ingen aning om vad jag skulle göra, skulle nog ge rätt mkt pengar till min familj så dom blev ekonomiskt oberoende, sen skulle jag köpa en ö vid Bahamas och styra värsta festen där och bjuda dit alla grymma människor! Sen skulle jag bergis köpa några bilar, några villor på olika ställen runt om i världen, skulle skänka en slant till alla fattiga barn. Jag skulle köpa upp Hey Baberiba och spela Silvia myself....fast, nja skulle nog skippa det, finns väl en hel del man skulle kunna hitta på med mycket pengar! Skulle bli en satans massa resor iaf!=)


Seeen skulle man visst skicka denna utmaning till någon annan. Så jag skickar den till Sandra Lundqvist och Malin Berglund:)


Kommentarer
Postat av: malin

haha oj då. ;)

2008-09-04 @ 13:52:07
URL: http://malinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0