irish coffee

Min fredagkväll såg ut som sådan, Jag, Jocke, Joel, Belinda och Angelica åt tacos hos oss. Supergott! Sen började vi förtära lite alkohol och umgås. Pratade, pratade och pratade:) Gjorde ett tappert försök att dra igång nån lek, men alla sög. hahahaha... Sen sprang Jocke och Angelica ner på 7eleven och köpte "sprut"-grädde, sen bjöd Jocke laget på Irish Coffee:) Var supergott! Vi drog ut på Crystal, blev en sen kväll, tror vi kom hem runt 4...

Upp å jobba kl.10..och nu är det snart kväll igen. Alla kommer till samlingsplatsen! (våran lägenhet) och ska se Lilja 4-ever som går på tv. Haha så himla lämplig film med alla horor runt omkring oss! Nudisthoran for idag iaf...men hon kommer tillbaks på måndag och tar nya tag! Känns helt sjukt att kalla nån hora, men dom är ju de....

Hörde att det var kalas hemma i skeå, kalas för Mr.Paradise. Grattis i efterskott:) Nä, nu ska jag luta mig tillbaka och he igång en film tror jag, kanske till å med sova en stund! Lev å må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0