back to work!

Kom ju som sagt tillbaks till Oslo igår, och ingen hade ju räknat med det så det fanns ju bara 3 sängar i lägenheten. (Belinda, Joel, Jocke). Joel å Jocke har sina sängar bredvid varandra (av kärleksskäl) eller kanske bara för att det är trångt i lägenheten. Efter lite vin å drinkar vart det bestämt att jag skulle sova i "dubbelsängen" , skulle bli mest plats för alla. Så jag vaknade kl.09:00 i morse för att sängarna gled isär.......och mitt feta ass nuddade nästan golvet. Var ändå roligast, för Jocke låg som ett cp när jag hade klivit upp, hahahaha han hade handen sådär vikt mot bröstet (cp). HAHAHA

Idag har jag å Belle städat..När vi kom hem städade vi lägenheten också såå här är det pent!=) för tillfället;) Ska springa och ta emot en gäst nu så måste rusa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0