Jack Johnson.

Godkväll fula å fina, jag heter Nina, och är en pina, men jag brukar skina, och ibland grina, när nån svina, då är den en pina, inte Nina, bara Greger, opps! Satan där rimmade det int nå mer... förbannat

Har legat på taket mkt idag och bara kollat på himlen å alla eldflugor som fastnat i de stora mörka där uppe. (lejonkungen). Har även roat mig åt Jocke, för han är ju inte som alla andra barn.

Imorgon väntar städning å gästvänlighet as usual. Sen kommer Sara & Agnes till Oslo i morgon också. Fler skelleftebor:) Nu ligger Joel å Jocke och fular sig hela tin, jävligt underhållande:) Belleboll sover, snart iaf;) Och jag, jaa jag är nog ute å springer tjejmilen just nu, satan så hurtigt! Eller ligger jag bara å fläskar i sängen? Mm, ah, jo jajemen så äre nog:)


Måste bara uttala mig, i helgen när vi var påväg hem från Crystal gick vi förbi slottet, för vi bor ju liksom breve typ. Då gick vi förbi en sån där ful figur. Jocke ba "Tjaaa!", Vakten ba "Heeej". HAHAHA ofta dom svarar? och Jocke sa ju givetvis det till han, "De är konstigt att ni får prata för vakterna i stockholm få int de!" HAHAHAHA

  
bild1 - Joel busar i mina mjukisbyxor med min bästa Pocahontas-kudde breve! Och Jocke blev lite chokad över att han inte var ensam i rummet för han var upptagen... pssst! (porr)
bild2 - Joel skulle se ut som en hamnare....
bild3 - Joel & Jocke sitter å busar, Jocke igen med datorn i knäet, akta så du inte blir steril gubben...de är lättare hänt än tänkt förstår du. 

Kommentarer
Postat av: sandra

ja jocke, du ska vara rädd om ditt 119stånd. Det är inte vardag man stöter på något sånt ;)

2008-09-24 @ 16:07:20
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0