Fooled again, ät slem!

Goddag mitt herrskap! Igårkväll hade vi öppet fönstret (interesting), när jag just skulle stänga så skriker Jocke "Neej stäng inte! De är ju hur varmt som helst här inne!", jag svarar med "Jaa, om du stänger innan du ska sova annars kommer vi fan å dö..", han: "Ja! jag stänger!" . Vaknade imorse och höll sannerligen på frysa ihjäl! Jag lurades av den söte lille pojken ännu en gång! He fooled me twice, ät bajs...


Har som tidigare skrivet jobbat själv idag! Gick bra. Belinda & Frida är å strosar runt på Ikea och Joel & Jocke är på stan och ränner! Ska till Angelica sen å umgås på Observatoriegata. :)

Nu sitter jag och knaprar på en hårdmacka! mums....?...ah lite! Nog om det, återkommer om jag har några invändningar! HAHAHAHA (lät råviktigt)

Näe jag vill att nån av mina sambos (eller vänner?) ska komma hit å roa mig för jag har supertråkigt....BLÄÄÄÄÄ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0