Julklappar för klåån!

Godafton! Idag äre rent utsatt på schemat att jag är LEDIG idag, satan så skönt!! Kan göra nästan precis vad jag vill, men jag tycker de är rååå soft å ligga inne å ba ta det lugnt, weird, blir nog mer fart ikväll kanske, får se vad vi ska hitta på.

Haha jag, Joel och Jocke sitter å pratar om att det är roligare att ge än att få, det är fan de! Sen är dom less på julafton, speciellt Jocke för han får ba kallingar å sånt, stackarn. Om man inte vet vad man ska köpa till en kille så blir det ju kalsonger, sockar eller deodorant! typ? Och vet man inte vad man ska köpa till en tjej blire ju typ smycken, pengar eller presentkort!. Vem fick inte ett presentkort förra julen? Tror de är en bra nödlösning!

Ba påtal om absolut ingenting, TYP alla tjejer är ju skokåta till 100%... men inte Nina Lundmark, nåt som är så satans roligt att köpa är ju underkläder! Mycke ballare än skor!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0