HAha sånt där är ju alltid kul!

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Kolla sen, du kommer att drömma om han inatt.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Nakenhoran is ready to pay;)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Haha du kommer typ pilla lite när du ser han=D

Vilket sms blev du mest berörd av?
HAhahahahahaha jag är inte ens lite kåt.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Det var inte det jag frågade, jag frågade VAD du har gjort:)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Meh, jag är faktiskt nervös...

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Haha betalar du så är jag på;)

Vad vill du höra mest av allt?
Öj! Är ni kvar? isåfall köp en påse ostbågar.

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Ses på onsdag buddy!

Din romantiska replik? 
Ofta han är längre än mig?:O 

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
HAHAHAHA alltså 119 i stånd=D

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAHAHahAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!! alla sms var typ jag... OPS :D HAHAHAH

2008-09-24 @ 16:05:54
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHAHAHA Asså säg inte att fjärde frågan var ett sms från den 30 augusti.......?

2008-09-24 @ 18:46:31
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0