two mission failed

Förstörde tydligen för många i förra inlägget, hahaha men måste nästan säga att ni får skylla er, jag varnade lika bra som på cigarettpaketen! men å andra sidan, vem klån bryr sig om det? En rökare tror ju att det står "quick way to pretty" på paketet.

Nog om det, ONETREEHILL (L). Förutom det så är jag lite fundersam. Mycket är ganska dåligt nu, jag hade två mål när jag kom till Norge, och jag har misslyckats med båda, känns rätt lyckat. Ingen av dom är dock försent att fixa men.. Känns lite tungt.

Ska ta en promenad ikväll å så. Bara ta det lugnt och fundera. Är snusksugen på tatuera mig! I övrigt är jag ruskigt nörd i Rihanna nu!



Mer än bara en serie. ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! ja men jag ska se det sen ändå :) jag hade faktiskt gissat på att han skulle välja henne!



Det är bara bra med mig =) Jag jobbar heltid och sen fotboll så jag har det jag gör. men jag läste att du är i norge, hur går det? =) och ja det var ju år sen vi sågs. typ när vi sa hejdå till allihopa på arlanda?

2008-09-02 @ 20:28:40
URL: http://lindascookies.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag jobbar på en säljbyrå, säljer Dagens industri. helt okej första jobb =) nu går dte tungt för oss, vi ligger på nedflyttningsplats, men det är bara att kämpa på!



Åh kul :D jobbar du där eller? 4 år ja, helt sjukt. vi borde typ ha reunion!!

2008-09-05 @ 20:55:42
URL: http://lindascookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0