Skellefteå.

Jösses Amalia, hade ställt väckarn på 09:00 idag, min telefon ringer 08:03....."Hello, is this Nina?" -Jaa vad fan är de?!  "What?" -Yes this is Nina..TYVÄRR....JOOOO jag skulle fara till nå gäster å hämta deras nycklar kl.08:00 i morse men de hade visst nån glömt säga till mig, ball....så jag far dit i världens fettrikaste hår, mascara runt hela ögonen (somna med de igår), OCH UTAN paraply, de regnade såklart ute! Jaja. Idag regnar det alltså i Oslo, börjar bli kallt också, hurvas! MEN "snart" ska jag upp till mitt kära Norrland, där kylan bara tränger in i kroppen så du blir liggandes i feber och förkylning i flera dagar. Fyyfan vad jag längtar! (på rikt) ojojoj=) Kan knappt berga mig till första förkylningen, första måltiden hemma, första ögonblicket när jag träffar vännerna och första myskramen med alla mina kissemissar:) iiiiih=) aaja, kort & kort, jag längtar hem som fan!;) bara 4 veckor, kommer väl kännas som en EVIGHET, en kort sekund, blablablabla Carola, wehoo osv eller nåt!

Idag har jag sjukt mkt att städa, 6 lägenheter. I ena lägenheten har glasdörren till duschen gått sönder, och vem ska ställa sig på knä i allt detta splitter? Jo nämen de är ingen annan än Nina Lundmark! Får väl se om jag klarar det utan att skära mig! Nä nu har jag annat för mig! LEV Å MÅ!


Snodde bilden av dig Fjelle =]


FÖRESTEN! för att inte glömma, ONE TREE HILL kommer idag!
Satan så trevlig varje tisdag har blivit pga de:)
För övrigt, Chris Cornell.

Kommentarer
Postat av: sandra

men och, du kommer hem och det glädjer mig =))

2008-09-30 @ 10:52:07
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Ragge/Ragnar

Lääääägntar nu:D

och en sak ska ja säga dig..

har fortfarande på mig det väldigt vackra "kompis armbandet" :D kärlek till dig min vän!!!

2008-09-30 @ 14:31:06
Postat av: sandra

det är typ ba plugg framöver =(. Det är riktigt blä. blä blä blä! Kom hem.

2008-09-30 @ 17:23:32
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: partykatten

FYFAN VA SPÄNNANDE OTH VAR :O :O :O : :O: O: OFIKC HJÄRTINFARKT gånger HUNDRA

2008-09-30 @ 19:10:17
URL: http://partykatten.blogg.se/
Postat av: emma

ganskaa skön låt ;)

2008-09-30 @ 23:36:31
URL: http://almemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0