Sagan om det lilla fantaglaset

Jomensi, nu sitter Belinda vid datorn, Jocke ser hockey, Joel ligger i sängen och ser lite smått uttråkad ut, och jag informerar hela världen om detta. Hade hällt upp ett glas fanta, låna jockes dator, satte mig på golvet och ställde ner mitt fantaglas. 2minuter senare ville Joel tända ljuss, han reste sig upp och gick...(utan att veta vad som var påväg att hända) ..den här stora karln sparkar ut mitt fantaglas så jag blev som småblöt.... då klappar han mig på axeln, ler och säger "Jag skoja ba!" . HAHAHAHAHAHa jasi fan de va roligt! Sen var han gentleman, torkade upp och fyllde på mitt fantaglas! hihi. Nu ska jag ta ut min tvätt och hänga upp den, för J&J ska snöra igång en ny tvätt! På återseende!


Kommentarer
Postat av: saraaa

ninuus, you know what to doo;)

2008-09-15 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0