mera horor, mera horor....

Godkväll mina damer & herrar! Snart blir det fullt hus, eller det är väl typ de redan! haha Belinda och Frida är i köket och käkar, Joel ser på tv och Jag & Jocke dricker varsin öl (jag vet att det är torsdag) och sitter vid datorerna.

DET BOR TYP FLER HOROR HÄR NU! omg, "äntligen", nästan de enda jag kan roa mig åt på jobbet! Hahaha Jösses, den här gången bor dom vägg i vägg med oss dock... det uppskattas inte.. vill inte ha nå horjuck mot mitt huvud på natten (ligger mot deras vägg)

I morgon är det fan fredag, är det fest då kanske? mjaa, chansen är nog stor! Får se vad morgondagen säger. Nu kommer Angelica hit också, 6 pers på max 30kvm... oj oj. Nu ska jag sociala, Lev å må!=)

http://fosterjocke.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Belinda

"min" hora var ju skitsur för att jag inte fixat damsugarpåsar åt henne, köp själv snålhora. Varför välja det yrket om dom inte ens tjänar nåt:P hahaa



Känns för övrigt inte helt ok att hon har mitt nr:S

2008-09-19 @ 00:02:15
URL: http://belica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0