Hjärnskadad

Mötet har passerat, räckte ungefär 4 timmar. Ilias kom och hämta upp oss sen bar det av mot kontoret där vi skulle äta, förhandla och diskutera. Innan jag berättar hur det gick måste jag upplysa alla svenskar om en sak.... att ifall man koncentrerar på att förstå varje norskt ord som sägs i en diskution på 4 timmar så far hjärnan väldigt illa. Kom hem med en lätt hjärnskada. Men nu backar vi några timmar. Jag, Belinda, Angelica, Evelina, Per och nån till var närvarande. Per delade ut ett papper med massa diskutionspunkter, tog en satans tid och vi kom inte fram till något speciellt....fick iaf gratiskäk, Peppes Pizza! Ska ha ett till möte igen om 2 veckor och se om saker och ting har blivit bättre, OM, så får vi förmodligtvis högre lön. OM INTE, jobbar jag inte för Oslo Apartments.

Idag har Sofia AL och hennes dudes varit och hälsat på! Nicenice. I övrigt har jag, Jocke och Joel sett "Vem kan slå Filip och Fredrik", fikade lite senare och nu sitter jag här. Jocke frågade just om jag ville ha te, jag är väl ingen te-drickare men fan va gott det kändes!:) Så snart får jag en kopp levererad!

Annars så ska Belinda vara ledig i morgon, vilket innebär att jag jobbar själv. Trist, men tur att det inte var så mkt grejer i morgon, ska ba städa typ två lägenheter och ta emot nå gäster. Belleboll drar till IKEA med Frida ( aka kalvträsk;) ) en sväng, och jag tänkte hälsa på Angelica, se hur hon bor och umgås lite!:)


Tänkte vara lite otrevlig och lägga upp en vinter/vår bild på våran granne, hon skrattade när hon såg bilden men jag tror hon tycker den är ganska grotesk innerst inne....Jag menar, jag gillar mössan men själva personen under den skrämmer mig lite, skulle inte vilja möta henne i en mörk gränd direkt! Hon skulle förhoppningsvis slänga på mig en Same-dräkt och mata mig åt renarna....

Ville bara tillägga att jag inte fick nån kopp te, den söta lilla pojken var ingen gentleman, om han frågar om ni vill ha te så säg nej, han kokar bara vattnet och tvingar dig sen att hämta och göra teet själv... Dont let him fool you.

Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0