Friday night!

Tidigare inlägg skrev alltså Joel lr Jocke.....vi lämnar det..

Idag har jag softat på rätt skönt, dock dragit ut ganska mkt på arbetet.... hahaha ringde Soffe, hon blev skitförvånad, trodde typ att de hade hänt nå för att jag ringde....sorgligt! HAhaha men jag var som bara pratsugen!:)


Var nyss och handlade med J&J&B, handlade tacos-prylar och öl. Kasta mig in i duschen, har just kommit ut därifrån nu. Angelica kom just och snart ska vi äta!=) Grabbarna lagar mat! Hör å häpna;)

Det var nå roligt jag tänkte skriva idag, but I've lost it... återkommer väl kanske lr så var det inge viktigt! Eller viktigt å viktigt, haha vafan är viktigt av de jag skriver! men tror de va nå underhållande! NÅVÄL, ska gå å spise tacos och umgås. Hoppas alla får en mysig fredag. Jag tänker chilla till 100%.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0