Fredag

HÖR Å HÄPNA! igår somnade jag 22:30, SJUKT?! har inte somnat före kl.01:00 sen jag kom hit typ! haha jösses, kan bero på att jag sovit 6 timmar på sammanlagt 2 dygn, så jag hade lite catching up to do! Har förövrigt inte ångrat en minut av att jag bara sovit 6 timmar av 48. Gick ju med vinst!

Okey listen up, igår gick jag, Belinda, Angelica, Sara & Agnes ut och åt på nån typ av kinarestaurang, var skitgott! Men det dramatiska började när vi var på väg därifrån! Vi stannade vid ett övergångsställ och såg en grön prick på trafikljusen så vi alla började gå över, när vi kommit till mitten av vägen så kommer det en buss osv från höger! Paniken sprids, vi tänker vända om och kuta tillbaks till där vi stod men då kommer en spårvagn från andra hållet, så vi 5 tjejer står alltså MITT PÅ VÄGEN, mellan en BUSS och en SPÅRVAGN och skriker! Hahahaha omg, såjävlasjukt de ska ha sett ut!

Idag är det klååån fredag, en nervös dag kanske? mjaaaa.....




Skellefteå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0