Fem länder på en dag;)

Nu är jag tillbaka! For från Kroatien 06:25 igår morse. Sen sneakade jag lite med Belinda, hon smsade och frågade när jag skulle komma hem, då sa jag idaag, men jag kom ju igår! Väääärldenss längsta dag. VAR FÖR ÖVRIGT I FEM LÄNDER IGÅR! Kroatien-Slovenien-Italien-Sverige-Norge. Halvfräänt;)

Och hur var det i Kroatien då? Skönt vare. Kunde varit bättre väder men, det får man väl ta. Var över till Venedig i onsdags och det var vackert! Sen åkte vi över till Rovinj på fredagen, det var också fint!

På måndagen förra veckan skulle vi ju pressa, och jag tänkte ju givetvis att jag inte skulle bränna mig första dagen så jag smörjde in mig med solskyddsfaktor 30. Vilket resulterade precis INGENTING, fick ju ingen jävla färg. Jahapp, på tisdagen sänkte jag mig till solskyddsfaktor 15. Vilket resulterade ju pyttesnuttelite färg. "Vafan!" tänkte jag på torsdagen och smörjde mig inte alls! Och då blev jag brun! Men det var också sista dagen som gick pressa eftersom vi for till Rovinj på fredagen och det regnade på lördagen... så allt hann ju nästan försvinna!=( 

Har inga bilder, tog en massa men familjen tog kameran hem till Skeå och jag antar att dom inte är lika ivriga över att få in dom på datorn som jag hade varit, men dom KOMMER när jag får dom.

Jaja, idag börjar jobbet igen. Har blivit endel förändringar så vi får se hur de blir.

Kommentarer
Postat av: sandra

du skulle stannat i sverige. kommit till oss och kramas=(

2008-09-15 @ 14:50:00
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0