Everything.

Godkväll samtliga! Har varit som en lugn kväll, Angelica, Sara & Agnes kom förbi och kikade hur vi bodde, sen begav vi oss till Oslo City där vi mötte upp Sofia AL! Stod där å snacka ett tag, inte för jag ingick så hårt i samtalen för jag började typ kallsvettas och fick skitont i magen, så stod mest å var obekväm. Var skittrevligt att träffa alla iaf:)

Nu är jag i lägenheten, Joel for just på en provspelning på Ophelia! Hoppas det går bra=) Belinda joinar mig i köket och Jocke klinkar på gitarren. Myspys!

Imorgon då? Ska börja gå mot Angelica 08:30, sen fara å fixa skattekort. Vilket dock hade behövts fixas för en månad sen men nu är ju läget som sådant. Sen har jag två lägenheter att städa varav en måste jag typ slicka rent! Den ska vi inte hyra ut nå mer, dom gamla ägarna ska få tillbaks den eller hur det var. Så inga fläckar, hårstrån och diverse! Lät mumsigt...(?) Hoppas man mår bättre imorgon så man orkar jobba då!

Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: emma

haha men nu vet du ;-) okej, men hur går det då? har ni det bra? :-) jadu, vad gör jag.. jobbar och tränar typ :-)

2008-09-24 @ 23:36:16
URL: http://almemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0