Eric Clapton - Tears in heaven

Har varit en trevlig kväll. Började med att vi gick och köpte mat alla åt varsitt håll och sen möttes vi uppe i lägenheten. Jag köpte Bislett Kebabrulle, MJAO! Jocke, Angelica, Belinda & Agnes köpte sushi, Sara köpte en rullpizza och Joel köpte nudlar på Deli de Luka! Sen bjöd jag på lite öl, och sprit! haha var ba Jocke, Joel och Agnes som ville ha öl och bara Belinda som ville ha sprit men de må ju va:) Nice dude!

Nu sitter Joel och busar och Jocke och gör mig glad, han spelar gitarr för mig, mycke trevlig pojk de där!:) Han spelar bl.a Tracy Chapman - Can I hold you, Eric Clapton - Tears in heaven osv:) supermysigt!

Nu ska jag avrunda, dricker kanske världens godaste öl (ruggig överdrift) men tuborg, mums!

PUSS PÅ ER I SKEÅ OSV!!!


kludd & Jocke, världens bästa Jocke!

Kommentarer
Postat av: ellan

världens bästa ludde

2008-10-02 @ 17:05:06
URL: http://erlino.blogg.se/
Postat av: J

ludde :)

2008-10-03 @ 09:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0