dagens någe.

Dagens humör: Fundersam
Dagens borde: Ta tag i mina matvanor
Dagens frisyr: Som vanligt, rakt å tråkigt.
Dagens smink: Ingenting för tillfället 
Dagens klädsel: Svarta adidasbrallor och en Oslo-Apartments t-shirt.. höhö...
Dagens planer: Jobba, städa, tvätta, packa.
Dagens materiella vill ha: En ipod
Dagens längtan: Mina dudes :$ 
Dagens fundering: Det är inte bara EN fundering over here...
Dagens beroende: Snus
Dagens personer: Belinda, Takida och säkert Per....
Dagens roliga: Hittills? Drömde en mardröm inatt och då gjorde jag TYDLIGEN massa sånna där konstiga ljud när jag sov... haha Belinda vakna visst å grejer....!
Dagens låt: Takida - Burning inside
Dagens bild: Pengar, min motivation. Just nu inte så stark.

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja juste, du åker iväg nu. Du får ha det bäst där borta, det förtjänar du =)



Jo, idol är skönt. Härlig jury faktiskt :) Och igår var det vääääärldens snyggaste kille med. OMG!

2008-09-05 @ 12:44:53
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0