tjuvlyssnat.se

Utanför ICA Maxi, Gotland

En liten pojke ~4 och hans mamma ~35 står vid en tuggummiautomat.
Pojken: Mamma, kan jag få ett tuggummi?
Mamman: Då ryker hela din månadspeng.


Buss 200 mellan Skara och Skövde

Två tjejer ~16 sitter och diskuterar.
Tjej 1: Du, jag kom på en sak.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Du vet den där visan "Ekorr'n satt i granen"? Lyssna på texten: "Ekorr'n satt i granen, skulle skala kottar, fick han höra barnen, då fick han sa bråttom, hoppa han från tallegren...
Tjej 2: Jaha?
Tjej 1: Liksom hur fan hann han byta träd mitt i sången?


Buss 2 mot Centrum, Skellefteå

Fyra tjejer ~15 sitter och pratar om att åka tåg.
Tjej 1(förskräckt): Tänk att åka själv på tåget, med massa andra i en sån där kupong! Kupong... visst heter det så?
Tjej 2 (brister ut i skratt): Hahaha, kupong! Det är ju en maträtt!


Parkskolan, Örnsköldsvik

Två killar ~16 snackar om World of warcraft.
Kille 1: Har du hört att på det där nya, Wrath of the lich king, så ska man kunna ha motorcyklar och sånt?
Kille 2: Ja, helikoptrar också.
Kille 1: Det blir ju värsta overkligt när dom lägger in sånt. Liksom ofta en Orch skulle köra motorcykel.
Kille2: mm, precis.



HAHAHAHAHAHA jag döör! endel har ju lite tomtar på loftet...


Fick för övrigt en fetlust att tatuera mig just nu!

Shinedown - Second Chance
Shinedown - 45
Avenged Sevenfold - Dear God
Avenged Sevenfold - Afterlife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0