Svaren till quizet, enkelt mönster ladies n' gentlemen;)

Tänkte kort och gott bara skriva att alla sög på mitt lilla quiz :] Alla hade 6/10 utom Fjelle som så gulligt var ännu sämre för hon hade 4/10. Och om ni undrar över dom rätta svaren så orkar jag inte skriva dom, utan det var så enkelt att det andra alternativet på alla frågor var rätt=) det mittersta! Ni kunde ha knäckt mönstret;) Nu äre bara ni bläddrar tillbaks å kikar!:)

I övrigt har livet sett ljusare dagar, sitter nu och bara chillar framför tvn med tunga ögonlock! Har chillat hela kvällen med Ingela, sen kom Kenneth förbi osv. Tog in lill Frallan och mös med hon (fröken kanin) å så. Ja de är väl i stortsett hur min kväll har sett ut!

Imorgon bär det av till Arbetsförmedlingen med Sara. Ge oss jobb direkt!

Ännu en "i övrigt" så äger jag på disneyquiz!  Har suttit och busat med sånna under dagen, förjävla underhållande:) jösses amalia, godnatt å de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0