Är du bra för 100 spänn?

Nu ska vi göra nå busigt! Jag skriver upp 10 frågor, och den FÖRSTA som svarar rätt på ALLA frågor får 100 spänn! Japp, du hörde rätt, sätt igång å försök kamma in lite pröjs! Haha tror int nån kommer ta alla;) (på rikt) de är nästan lite sneaky! Let the game begin.....

1. Vad står det på t-shirten jag har på mig nu?
- Matchens lirare
- Norrland
- Ursviken

2. Vilken är min bästa Disneyfilm?
- Pocahontas
- Lejonkungen
- Aristocats

3. Vilken kommentar i Lotta på Bråkmakargatan är den roligaste enligt mig?
- Jo, men den lånar jag inte ut till folk jag inte känner.
- För dom klibbar fast mycke bättre än köttbullarna
- Du tappade en gran!

4. Vilket snusmärke har jag på dosan bredvid mig?
- Kronan
- Granit
- Tre Ankare

5. Vad käkar jag?
- Husmans med ost & gurka
- Turkisk peppar
- Chips (sourcream & onion)

6. Vilken drink tycker jag är äckligast av följande?

- Pina colada

- Sex on the beach

- Mojito

7. Vilken Astrid Lindgren film såg jag bara EN gång som liten?
- Alla vi barn i bullerbyn
- Kajsa Kavat
- Bröderna Lejonhjärta

8. I vilken film sägs detta: "Hela jula har vi bare haft färsken sill ti å äte"
- Ronja Rövardotter
- Emil i Lönneberga
- Lotta på Bråkmakargatan

9. I vilken film sägs detta: "Gullfia! De heter nästan alla ungar!"
- Pippi Långstrump
- Karlsson på taket
- Rasmus på luffen

10. Vem är coolast?
- Simba
- Lennart Jähkel
- Astrid Lindgren


Välj å spraka! So what, jag gillar barnfilmer! mobba mig, mobba mig, mobba mig! asså jag SVÄÄÄÄR att ge ut 100kr till den första som plockar alla rätt!;)


Kommentarer
Postat av: partykatten

fan det blir en vild chansning :O har inget att förlora!!



FRÅGA 1

Ursviken



FRÅGA 2

lejonkungen



FRÅGA 3

hmmm.. står mellan de andrao redje alternativet.. gissar på . DU tAPPADE EN GRAN!



FRÅGA 4

jag vet fan inget...

kronan ?



FRÅGA 5

TURKISK PEPPAR





FRÅGA 6

sola o bada på pina colada på sommar är livet som bässsst



FRÅGA 7

kajsa kavat ?



FRÅGA 8

ronja RÖÖÖV



FRÅGA 9

rasmus på luffen..



FRÅGA 1

lennart jähkel!









blir fan glad om jag får ett rätt...













2008-10-07 @ 07:26:36
URL: http://partykatten.blogg.se/
Postat av: partykatten

FAN MENA JU EMIL på fråga 8 !!

2008-10-07 @ 09:46:14
Postat av: sandra

1. Vad står det på t-shirten jag har på mig nu?

- Ursviken



2. Vilken är min bästa Disneyfilm?

- Lejonkungen



3. Vilken kommentar i Lotta på Bråkmakargatan är den roligaste enligt mig?

- Du tappade en gran!



4. Vilket snusmärke har jag på dosan bredvid mig?-- -Granit



5. Vad käkar jag?

- Turkisk peppar



6. Vilken drink tycker jag är äckligast av följande?

- Pina colada





7. Vilken Astrid Lindgren film såg jag bara EN gång som liten?

- Kajsa Kavat





8. I vilken film sägs detta: "Hela jula har vi bare haft färsken sill ti å äte"

- Ronja Rövardotter



9. I vilken film sägs detta: "Gullfia! De heter nästan alla ungar!"

- Karlsson på taket





10. Vem är coolast?

- Lennart Jähkel

2008-10-07 @ 09:47:17
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahahah varför skattar du ihjäl dig :$`?????? HIHIHI

2008-10-07 @ 09:50:37
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Sära

1. Vad står det på t-shirten jag har på mig nu?

- Ursviken



2. Vilken är min bästa Disneyfilm?

- Lejonkungen





3. Vilken kommentar i Lotta på Bråkmakargatan är den roligaste enligt mig?

- Jo, men den lånar jag inte ut till folk jag inte känner.





4. Vilket snusmärke har jag på dosan bredvid mig?

- Granit





5. Vad käkar jag?

- Turkisk Peppar ( direkt från arlanda airport=) )



6. Vilken drink tycker jag är äckligast av följande?

- Mojito





7. Vilken Astrid Lindgren film såg jag bara EN gång som liten?

- Bröderna Lejonhjärta



8. I vilken film sägs detta: "Hela jula har vi bare haft färsken sill ti å äte"



- Emil i Lönneberga





9. I vilken film sägs detta: "Gullfia! De heter nästan alla ungar!"



- Karlsson på taket





10. Vem är coolast?



- Lennart Jähkel









Alltså har ja inte rätt nu så åker jag tillbaka till Oslo

2008-10-07 @ 12:06:00
URL: http://seekund.blogspot.com
Postat av: sandra

HAHAHA, menvadå. det är ju sant=) jag gillar korv...

2008-10-07 @ 13:58:59
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Sofia

1. Matchens Lirare

2. Lejonkungen

3. För dom klibbar fast mycket bättre än köttbullarna

4. Kronan

5. Turkisk peppar

6. Pina Colada

7. Kajsa Kavat

8. Emil i Lönneberga

9. Karlsson på taket

10. Astrid Lindgren



geme ba hunkan ådeeee ;););) puss påre:*

2008-10-07 @ 14:39:47
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: partykatten

jag blir sur på mig själv... har typ svarat fel på allt(U)på den me GULLFIA :(:(:(:(

2008-10-07 @ 14:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0